viglink

Facebook like


Logo

Image by FlamingText.com

Enable clik

Info masuk



Listen My Radio at Facebook or Here

Background

Tweet Terbang

online

wibiya widget

Change colour

Silahkan Pilih Warna Background

Follow


Tulisan Ketik

Terima Kasih Dah Berkunjung di http://www.boynordin.blogspot.comSilahkan Anda Bagi Komen Ya...

Radio Boy Nordin Streaming



Listen My Radio at Facebook or Here




















Monday, June 4, 2012

Mencuba Minuman Keras



Seorang istri sangat sedih sebab akhir-akhir ini suaminya selalu balik malam dalam keadaan mabuk.


Suatu hari ia sangat marah kepada suaminya, “Seenaknya je kamu bersenang-senang di luar sana, meninggalkan aku sendirian!”


Akhirnya si suami memutuskan untuk mengajaknya ke bar.


Sesampainya di sana, si suami memesan minuman keras macam biasanya, dan memesankan satu gelas untuk istrinya.


Saat si istri mencuba meminumnya, ia langsung memuntahkannya lagi.


“Minuman apa ni? herrrmm, tak sedap lah !!” komen si istri.


“Tu kan, kalau nak tuduh jangan main tuduh,ko ingat aku bersenang-senang ke kat sini….”

DBS